Herstel in de woningmarkt

Het enige dat wij horen is crisis, woningmarkt op slot, slechte cijfers. Feitelijk wordt ons angst verkocht. Biedt angst enige oplossing? Crisis biedt juist kansen!

Herstel in de woningmarkt zal nooit op basis van angst tot stand komen, maar op basis van ideeën, innovatie en succesvolle samenwerking tussen partijen die schouders durven zetten onder problematiek. Denken in oplossing en zorgen voor dat ene vleugje positieve energie om mensen daadwerkelijk te helpen en om uiteindelijk herstel van de woningmarkt te stimuleren.

Bij de pakken neer gaan zitten heeft echt geen zin.
Gefrustreerd raken overtuigd uw bank niet, leidt niet tot verkoop en zal geen oplossing aandragen.

herstel-woningmarkt HuisMakeOver en VerkoopKlaarPlan
herstel-woningmarkt HuisMakeOver en VerkoopKlaarPlan

Wachten op de overheid die rapporten schrijft over procedures die verouderde procedures anders gaan aanpakken om vervolgens de markt te herstellen ook niet.
Begrijpt u het nog?

Geschiedenis schrijft dat een economische terugval ongeveer eens per twintig jaar een natuurlijk saneringsproces is.
Dat betekent ook dat wij de komende jaren gaan herstellen en zeg nu zelf “wat mooier dan dromen en werken aan een positieve toekomst”!

Dat zijn bouwstenen om een nieuwe generatie mee te geven.
De kracht van angst verkopen en eindeloos speculeren over problematiek is zinloos.

Wat is uw doel bij woningverkoop – te koop zetten of VERKOPEN?

Huizen worden nog steeds verkocht, maar de strategie verandert.
Verdienmodel en werkwijze van makelaars worden steeds scherper onder de loep genomen, en terecht concludeert Arjan van Jaaren, commercieel verantwoordelijk voor HuisMakeOver.

Wij hebben momenteel te maken met vergrijzing. Feit en realiteit is dat een hoop oud geld verborgen zit in vastgoed. Langzaam maar zeker zal er gedwongen verkocht gaan worden. Wellicht met prijscorrectie ten grondslag, maar met langzaam herstel als positief vervolg. Een stukje lucht mag ook best verdwijnen uit de woningmarkt.

Er zijn dus wel degelijk kansen om uw huis te verkopen, maar een goede verkoopstrategie gaat tegenwoordig gepaard met veel extra disciplines.
Sinds 2007 is HuisMakeOver uitgegroeid tot een toonaangevende organisatie in de woning- en vastgoedbranche.

Indien u als makelaar of consument benieuwd bent naar de vele mogelijkheden om een huis te verkopen nodigen wij u uit voor een gesprek.

Bron: Marketing Tribune

Arjan van Jaaren
Commercieel Directeur

http://www.huismakeover.nlhttp://www.verkoopklaarplan.nl

About the author: HuisMakeOver Redactie